Friday 25 July 2008

Αφιερωμένο στους "εκτός" "εντός" και στους "επί τ'αυτά"!!!


Αγαπημένοι μου φίλοι και συμπατριώτες,
βρίσκομαι πίσω στη γη μου που τόσο πολύ μου είχε λείψει.ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ!
Συγκεκριμένα στη Θεσσαλονίκη,στη νύμφη του Θερμαϊκού. Πονάει το γόνατό μου λόγω υγρασίας,δουλεύει ο κλιματισμός στο φουλ εξαιτίας της υπερβολικής ζέστης αλλά εξακολουθώ να δηλώνω πανευτυχής που βρίσκομαι εδώ!!!!!!!!!
Αισθάνομαι τυχερή που ο Θεός με ευλόγησε με μια τέτοια πόλη....τόσο όμορφη,καθόλου ήσυχη και απόλυτα ανθρώπινη.
Μία πόλη όπου έζησαν και συνεργάστηκαν Έλληνες,Εβραίοι,Αρμένιοι,Ενετοί και Τούρκοι. Κάνοντας μια μικρή βόλτα στην πόλη συνειδητοποιώ το εξής: όπου κι αν πάω,όπου κι αν ζήσω θα γυρίσω εδώ στο τέλος για την περίοδο των γηρατειών...εδώ θέλω να με επισκέπτονται εγγόνια (αν ο Θεός δώσει) κι εδώ να ξεναγώ τους φίλους μου..όσο κρατούν τα πόδια μου να περπατώ σε εκείνη την ηλικία...
Σας χαιρετώ όλους,σας περιμένω να γυρίσετε εδώ για μια βόλτα στην Άθωνος και για ατέλειωτους φραπέδες στην παραλία,για μπάνια στη Χαλκιδική και για ποτάκια στον Όμιλο....
Είναι μία από τις λίγες φορές που στην υπερβολικά εύγλωττη ζωή μου αντιγράφω την έμπνευση ενός σχολιαστή ποδοσφαίρου (Euro 2004)....γιατί εγώ προσωπικά δεν έχω τι να πω...."Δεν περιγράφω άλλο" !!!!
Κλειστό λόγω διακοπών!

No comments: